начало

ВКС даде „зелена светлина“ на младшите магистрати да водят дела за законовия размер на заплатите си ВКС даде „зелена светлина“ на младшите магистрати да водят дела за законовия размер на заплатите си

Мтел и нарушение на чл.55

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Мтел и нарушение на чл.55

Мнениеот summerbreeze » 13 Яну 2017, 15:02

Здравейте,

Закупих от електронния магазин на Мтел телефон с преподписване на договор. Оказа се дефектен и ми го подмениха. Получих подменения апарат, но след 3 дни реших, че не ми харесва и не го искам. Свързах се с тях, за да ги информирам, че ще упражня правото си на отказ по закон от 14 дни. Апарата е купен на 9.12.2016 и върнат на 23.12.2016г. Спазих всички указания от техен опратор, телефона е върнат в кутия без следа от ползване, с наличен пълен комплект заедно с договора и гаранционната карта.
От техния електронен магазин ми върнаха следното " Поръчката не може да бъде канселирана, тъй като полученото второ устройство не отговаря на общите условия за отказ от покупка онлайн- стикерите от корпуса са премахнати."
Подала съм оплакване към Мтел и към КЗП, тъй като смятам, че съм в правото си да се откажа без основателна причина предвид това, че връщам стоката в изряден търговски вид, просто кутията е отворена и го няма фабричното фолио, тъй като телефона беше тестван и не отговори на очакванията ми.


Моля за съвет как да процедирам, тъй като знам, че срока за възстановяване на средствата е 30 дневен от датата на връщане, тоест 23 януари. Договорът ми също не е канселиран, както ми беше обещано от Мтел. Предала съм на Мтел номер на сметка на хартиен носител, по която да ми преведат средстава.

Благодаря за съдействието!
summerbreeze
Младши потребител
 
Мнения: 16
Регистриран на: 26 Фев 2015, 14:07

Re: Мтел и нарушение на чл.55

Мнениеот tochotocho » 13 Яну 2017, 22:29

А, бе що за термини - кан сели ран. Къде са го селирали , в кан и кога в ран! Но по същество: в техните условия има такива клаузи, че ако получиш стоката ,не бива да я отваряш/ще нарушиш опаковката / и не бива да я пробваш ! Е , как ще разбереш , работи ли, или не ! Поръчките ОНЛАЙФ, получаваш стоката, на стълбите, чакай да я отворя, моля аз съм само куриер, опорочаване на този вид търговия ! Но няма закон - при три недоволни граждани- обследване, временно спиране дейността. е дали ще я подновим ! По закон изплащане обезщетение в 10 кратен размер, доброволно, при неплащане наказателна лихва по 0,5 % на ден и т.н. Интересът клати феса! и как ще се внимава, без измами, измамите да се наказват и с затвор.
tochotocho
Потребител
 
Мнения: 476
Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34

Re: Мтел и нарушение на чл.55

Мнениеот tochotocho » 13 Яну 2017, 22:50

току що имах връзка с наши от Щатите, Канада. Работят с мотоцикъл, разнасят ПИЦИ. ТАМ от поръчката /час/ до доставката /час / е регламиентирано напр. 15 мин. Носиш пицата на 18 мин, излиза приема я и за ти казва БЛАГОДАРЯ. НЕ ПЛАЩА защото е нарушен срока за доставка. Остава за сметка на доставчика,моторист. И НАШИТЕ се изтарикатиха, като види , че времето е в негов минус , връща пицата, - звънях, тропах, няма никой ! А ония звъни и пита къде е пицата. Е не сте били на адреса ! Това е много поучителна история. Незнам дали ще усетите аналогията !
tochotocho
Потребител
 
Мнения: 476
Регистриран на: 16 Юни 2013, 22:34


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта


cron