навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Авто

Dacia Spring - най-достъпният електромобил на европейския пазар

2021-03-18 0

Dacia Spring - най-достъпният електромобил на европейския пазар

Dacia Spring е най-достъпният електромобил на европейския пазар.

За да отпразнува тази революция, Dacia се възползва от първия пролетен ден, за да стартира предварителни поръчки на модела, но също така и да излезе на пътя с група улични художници, за да разпространи новината, че #SpringIsComing и да започне забавна и цветна рекламна кампания, разкриваща електрическата мобилност за всички.

Достъпна за всички

 Комбинирайки забавното със значимото, Dacia и Publicis Conseil лансират цветна рекламна кампания, напомняща философията на марката да промотира само най-същественото в автомобилите и да ги направи достъпни за всички.

Заснет в Мадрид от Джеймс Ф. Котън на фона на "Mad World" кавъра на Noëm, клипът представя два паралелни свята, един до друг, неосъдителни един към друг: един ултра-ексклузивен и друг - приобщаващ с Dacia.

Слоганът на кампанията е "Новата Dacia Spring 100% електрическа. Достъпна за всички", защото някои неща трябва да бъдат универсално достъпни, включително електрическите автомобили.

Рекламната кампания отново променя правилата и позиционира Dacia като марка, която разтърсва автомобилната индустрия, марка, която предоставя най-важното.

 Клипът ще бъде официално представен на 20 март.

#SpringIsComing. Електрическата революция предстои! 

Dacia се отправя на обиколка в няколко големи европейски града, за да завладее улиците, като част от събитието #SpringIsComing. Тъй като всички големи промени идват от улицата, Dacia си партнира със социално-ангажирани улични артисти, за да даде гласност на мобилността. Електрическа мобилност, която най-накрая е достъпна за всички, благодарение на Dacia Spring.

Dacia ще представи оригиналните творби на петима вдъхновяващи улични художници, украсили улиците на Париж, Мадрид, Милано и Букурещ.

На 20 март на социалните мрежи на Dacia широката публика ще може да се запознае с вдъхновяващите творби на талантливи художници, всички известни със своя ангажимент за популяризиране на изкуството без ограничения: Уилям Роден (Париж), Media ODV (Мадрид), Никола Канаречи (Милано) и Sweet Damage Crew (Букурещ).

През следващите седмици жителите на Париж, Мадрид, Милано и Берлин могат да намерят един от 150-те "маркера", изпъстрили родните им градове. Всеки маркер хвърля светлина върху някоя от основните характеристики на новата Dacia Spring. Сканирайки QR кода направо от настилката, пешеходците ще получат пълен преглед на най-достъпния електромобил в Европа.

за 58%  против 42%  2050 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума